تبلیغات
کاملترین اموزش تراوین - مقایسه شوالیه توتن و دلاور
سه شنبه 18 آبان 1389

مقایسه شوالیه توتن و دلاور

   نوشته شده توسط: Puzzle_JJ    

سلام
اینجا دلاور و شوالیه توتن رو باهم مقایسه می کنیم



خوب:

یا
هزینه(کمی به نفع دلاور)
  • 2 تا شوالیه توتن می شه 3050
  • هزینه ۳ تا دلاور می شه 3015
      • پس یعنی می توان 2 شوالیه توتن و 3 دلاور ساخت.
  • قدرت حمله (شوالیه دو برابر دلاور)
    • ۲ تا شوالیه می شه ۲ تا 150 یا 300
    • قدرت حمله ۳ تا دلاور می شه ۳ تا 55 یا 165
و اما دفاع
  • قدرت دفاع سواره (30 واحد به نفع شوالیه)
    • ۲ تا شوالیه می شه ۲ تا 75یا 150
      • قدرت دفاع سواره دو دلاور تقریبا برابر یک شوالیه است.
    • قدرت دفاع سواره برای ۳ تا دلاور می شه ۳ تا 40 یا 120
  • قدرت دفاع پیاده (200درصد به نفع دلاور)
    • ۲ شوالیه می شه ۲ تا 50 یا 100
    • ۳ تا دلاور می شه ۳ تا 100 یا 300
  • مجموع قدرت دفاع (1.6 برابر به نفع دلاور)
    • ۲ تا شوالیه می شه دو تا 125 یا 250
    • ۳ تا دلاور می شه 3 تا 140 که میشه 420
4 تا نکته هم هست:
  • سرعت (۴۰ درصد به نفع شوالیه)
    • شوالیه سرعتش 9 هست
    • دلاور سرعتش 10
  • مصرف گندم (کاملاً برابر)
    • ۲ تا شوالیه روی هم 6 گندم مصرف میکنند.
    • ۳ تا دلاور روی هم 6 گندم مصرف میکنند.
  • حجم غارت (1.8 برابر به نفع دلاور)
    • ۲ تا شوالیه می شه ۲ تا 80 یا 180
    • ۳ تا دلاور می شه ۳ تا 110 یا 330
  • زمان لازم برای تربیت شدن (39 دقیقه به نفع شوالیه)
    • ۲ تا شوالیه می شه ۲ تا ۶۳ دقیقه (در حالت عاری) که می شه ۱۲۶ دقیقه
    • ۳ تا دلاور می شه ۳ تا ۵۵ دقیقه که می شه ۱۶۵ دقیقه
      • در مدت 24 ساعت:
        • 57 (اصطبل 10) (اصطبل 20) 216
        • 94 (اصطبل 10) (اصطبل 20) 274



        ~~~~~~~~~~~~~
در اوایل بازی
نقل قول:
خب اکثر تولیدات صرف ارتقاء منابع می شه و غارت. مردم از جنگ اجتناب دارن و فکر می کنن جنگ یعنی هدر دادن منابع!
فاکتورهایی که مهم هستن در اوایل بازی:
  • حجم غارت:که 3 برابر به نفع دلاور هست.
  • سرعت: (برای غارت) که می بینیم باز به نفع دلاور
  • هزینه :هم برابر هست.
این سه مورد که کاملا به نفع دلاور است.از این رو، به نظر من
در اوایل بازی دلاور قطعاً بهتره.
و ساختن شوالیه در اوایل بازی در حد زیادی اشتباه ست.مگر اینکه بخواهد کل 31*31 از همان ابتدا فارم کند.
البته چون دلاور از قدرت کافی برخوردار نیست(در حمله) و همچنین با توجه استدلال های آورده شده در مورد شوالیه
بهتر است در کنار دلاور از همان روش قدیمی یعنی یک سوم سواره استفاده کنیم.
یعنی دو سوم پیاده (گرز دار یا تبر زن)
یک سوم هم (تبر زن)
~~~~~~~~~~~~~
در اواخر بازی

نقل قول:
این جا دیگه جنگ حسابی در می گیره! سربازخونه، اصطبل و حتی کارگاه شما تمام وقت در حال ساخت نیرو هستن و تنها محدودیت شما در ساخت نیرو «زمان» هست. شما اگه ببینین که یه سری از منابعتون overflow کرده و به خاطر سقف محدودیت انبار به هدر رفته، اون قدر ناراحت نمی شین که وقتی می بینین سربازخونه شما یک ساعت بیکار مونده و نیرو تولید نکرده!
چون مسئله این جا جنگ هست پس فاکتورهای جنگی بیش تر به وسط میان.
  • زمان ساخت:39 دقیقه دقیقه به نفع شوالیه
  • مصرف گندم: هر دو با هم برابر هستند
  • دفاع: 1.6 برابر به نفع دلاور
  • در حمله شوالیه دو برابر دلاور قدرت داره و همچنین دلاور در هزینه مقدار ناچیزی از شوالیه کمتر هست(تقریبا مساوی)
  • فاکتورهای برتر دلاور (مثل سرعت و حجم غارت) هم، رنگ می بازن.
    • سرعت به این دلیل که غالباً ارتش شما متشکل از فقط این نیرو (سواره نظام) نیست و باهاش کلی هم پیاده نظام می فرستین (به قول دوستان نسبت یک سوم به دو سوم سواره و پیاده) و خب سرعت لشکر می شه سرعت کندترین نیرو.
    • حجم غارت هم به این دلیل که معمولاً اون قدر نیرو توی جنگ هست که همه دست پر بر نمی گردن و این که یه نیرو کمتر جیبش جا داشته باشه معمولاً فرق خاصی نداره .از این رو، به نظر من:
در اواخر بازی شوالیه بهتره.
البته خب خوبه که یه مقدار هم دلاور داشته باشیم اون موقع برای غارت. چون خیلی از بازیکن هایی که ناامید می شن از بازی، تبدیل به فارم می شن رسماً (اکانتشون رو به امان خدا ول می کنن).

پیروز باشید


لازم به ذکره که بگم این مطلب از Lopez عزیز است