تبلیغات
کاملترین اموزش تراوین - ساخت شوالیه در هفته 1 و کاتا هفته 2
سه شنبه 18 آبان 1389

ساخت شوالیه در هفته 1 و کاتا هفته 2

   نوشته شده توسط: Puzzle_JJ    

سلام
اینجا در مورد چگونگی ساخت
شوالیه در هفته 1 و کاتا هفته 2 توضیحی داده میشه

خوب:
بخش اول : شوالیه توتن در هفته یک



آیا شوالیه توتن برای هفته 1 نیازه ؟
از نظر هزینه مقرون به صرفه هست در مقایسه با ارتقاع منابع ؟
اصلا امکان پذیر هست ؟

و سوالاتی از این دست که در این تاپیک سعی میشه تا حد امکان توضیح داده بشه .

از نظر عملی بودن حتی در کمتر از یک هفته هم امکان پذیر هست . (در 6 روز انجام شده با در نظر گرفتن مدال طلای پیشرفت که تاثیر زیادی در طولانی شدن پروسه داشت )

از نظر مقایسه با ارتقاع منابع : به عنوان یه غارتگر تو 4 هفته اول بازی به تولیدات دهکده اصلا فکر نکنید (آخرین کار بالا بردن منابع هست) با یه غارت متوسط میشه تو 3 روز اول +70 ک غارت کرد (200گرز ساخته شده 30 تلفات ) (ارقام تخمینی - در مقایسه با ارقام انجام شده به نسبت کم شده )

کاری که قراره انجام بشه یه حرکت نرمال نیست، پس شرایط هم شرایط نرمالی نیست، توضیحات کلی هست ولی سعی شده مفید باشه
همیشه برنامه کاری که قراره انجام بشه را رو کاغذ بیارید. دفعات خوندنش بیشتر میشه و باعث کم شدن نواقص میشه، اگه کار، گروهی انجام میشه میتونید یه کپی به دوال بدید.

شروع بازی

یک دهکده با شرایط فارم مناسب ( 200 گرز تا اتمام زمان حمایت 3 روز )
در بهترین شرایط شما حداقل 5 تا 10 رقیب جدی (غارتگر) در شعاع 3 ساعتی دارید، که :

  1. نیرو میسازن (تلفات برای پاکسازی)
  2. غارت میکنن (تقسیم فارم)
  3. دهکده دوم این افراد میتونه اونی باشه که براش برنامه داری
  4. احتمال حمله این افراد
هرچقدر که زمان بیشتر بگذره طبیعتا تعداد نیروها بیشتر میشه . نیروی بیشتر = افزایش خطر موارد فوق

با یه حساب ساده و در نظر گرفتن 10 رقیب غارتگر میشه گفت حذف هر کدوم از این افراد 1/10 به غارت شما اضافه میکنه. پس برای داشتن یه منطقه انحصاری و بدون رقیب که موجب پیشرفت چندین برابر شما و تصمین آینده اکانت میشه، باید این افراد حذف بشن. (سه بار متوالی در سرور های 6-8-1 انجام شده، پس دوستان نگن شانسه)


تقسیم بندی حذف نفرات :

  1. توتن های غارتگر (اولویت - تعداد نیرو )
  2. شناسایی گل/رومن که در حال پایه ریزی اکانتشون هستن ( مستقیما کاتا )


نکته :

آیا با رومن/گل در منطقه به توافق برسیم برای ساخت نیروی دفاعی ؟ در صورتی که ایمیل اکانتش تغییر کرد به ایمیل شما بله
توتن چطور : به هیچ عنوان، بسته به نیروی لازم برای حذف طرف دیر یا زود این کار باید انجام شه ( هفته 2 یا 12، در هر حال باید حذف کنه )




برسی حملات

کانتر اتک با گرز
  • نیرو 1 به 2 = 50% تلفات
  • استفاده از نیروی غارت برای حمله = کاهش/توقف غارت
  • تلفات نیروی غارت = کاهش غارت
  • خطر کانتر شدن
پس به هیچ عنوان روش معقولی نیست.



کانتر اتک با شوالیه
  • حداقل تلفات ( زیر 10% )
  • سرعت سریع تر (کانتر اتک بسیار راحت با حداقل نیرو، نمیدونم چرا نفرات کمی اطلاع دارن ازش!!!)


مزایای داشتن شولیه توتن (قهرمان) در شروع هفته دوم :


  • قطع شدن 100% حملات به شما (حمله با گرز به کسی که شوالیه داره یعنی طرف خودشو اهدا کرد)
  • تلفات 0% در پاکسازی
  • کانتر اتک تمامی حملات > با آرامش – با اطلاع از تعدادی که قراره کانتر بشن – کانتر 1 ثانیه 100%
  • پاکسازی سریع و بدون تلفات واحه ها (برای هفته های اول بسیار مفید هستش )
  • افزایش محسوس میزان غارت در ازای حذف هر غارتگر ( پیشرفت سریع تر )
  • استفاده برای غارت در کنار نیروی غارت


مدیریت منابع


بسته به موقعیت منطقه و براورد تخمینی از حداکثر غارت امکان پذیر حرکت کنید . برای مثال : با وضعیت گندمی که در غارت یک ساعت قبل بوده (آرشیو فارم ها) چه میزان گندم منفی امکان پذیره ( البته تو همین یه جمله ساده خلاصه نمیشه، بحث آرشیو فارم خودش یه تاپیکه )

محاسبه دقیق و کامل موارد ذیل
  • در کل چه میزان منابع لازم هست
  • حداقل غارت روزانه چقدر باید باشه
  • برای رسیدن به حداقل غارت روزانه چه تعداد نیرو لازم هست . با در نظر گرفتن تلفات ( سربازخانه سطح 3 اگه منابع در شرایطی بود که بیشتر از 12 ساعت سربازخانه روشن باشه ارتقاع تا سطح 5، بیشتر لازم نیست )
  • ترتیب انجام کار. (ساخت نیرو-ساختمان-گندم لازم برای ساختمان ها-انبار مورد نیاز)

خرج کردن درست. (به هیچ عنوان خارج از برنامه ای که دارید عمل نشه )



ترتیب مراحل


ارتقاع گندمزار فقط برای ساختن ساختمان های مورد نیاز انجام میشه، پس اگه حداقل نیروی لازم برای رسیدن به غارت مورد نیاز را 200 تا گرز در نظر بگیریم، در بهترین حالت شما با گندم منفی 200 (بدون در نظر گرفتن ساختمان ها ) روبرو هستی اونم برای یک هفته. ترجیحا دیگه بیشتر از 350 نشه بهتره. 30 دقیقه تاخیر در غارت یا غارت اشتباه = کنسل شدن پروژه

شروع :

  • رسیدن به حداقل غارت روزانه هست که پیش نیازش داشتن نیروی کافی هست
  • ساخت/ارتقا ساختمان های مورد نیاز
  • تحقیق شوالیه + ساخت 11 تا شوالیه توتن ( هیرو + 10 )
  • رساندن کراپ به -150


این همه دردسر ، چرا ؟


تو یه جمله خلاصه میکنم : چهار هفته بعد تو 50*50 شما کسی 15/9 کراپی نگرفته یا بهتر بگم نتونسته که بگیره ( شاید 2-3 نفر که خودشون فارمن )


موفق باشید

لازم به ذکره که بگم این مطلب از
If I Die 2NighT عزیز است